Cute!


Monday, December 20, 2010

11 hari lagi~

PELAMIN TUNANG
Mggu lpas g settle untuk pelamin...bayar smua senang skit xyah nk pening2 dh pasni...erm,g wat appoinment kul 10 malam...dkt kul 11 baru leh discuss...adoi...punya la lame tggu...aku g ngan incik tomot,ceksu,ayah su n anak dier...so tgk nyer tgk,aunty aku suh tukar pelamin lain...amik yg simple lg...sbb nk tunang baru...tp harga sama jerk...aku amik yg design cmni lak...

ok la kan...tuk tunang...cuma warna bunga jer tukar merah...ikut tema...heheh...incik tomot pown bkenan design ni...ok settle...


GUBAHAN HANTARAN 
Gubahan hantaran aritu dah g tempah kat Yen Riben Sdn Bhd , Smua House,KL...mmg sgt chantek diorg nyer gubahan...so jumaat mggu lpas,g amik ngan incik tomot...bwk umi skali teman...umi kata OK..dah leh kawen trus ni...hehe...pic hantaran aku x amik ag...tggu nnt tunang br aku upload..ok,gubahan dah settle..

GIFT utk TETAMU
Nak bg tetamu ni yg x settle2 ag...smua dh ader...tp xtaw nk isi aper dalam dier...nk ltak bunga rampai,sabun,atau coklat...yg tu biar umi n kak pah yg uruskn...hehehe


KEK 
Kek btunang aku tempah ngan Hajar...kawan aku...tempah ngan dier sgt2 murah n sedap...dier nk wat kek foundant kat aku...nk design polka dot...tp harga dia kira mcm wat kek biasa2..i loike! hehe..yg ni sponser by ATIEN...bakal adik ipar..atien sponser kek skali ngan bekas yg sgt chantek...tq adik ku cyg...he3..so kalo ader sesape yg nk order,leh order ngan dia...cewah...tolong promote tuk kawan2...no hal la...hu3...ok yg ni settle..



CUPCAKE
Cupcake lak order dlm tenet...kak long sponser tuk kedua2 belah pihak...tq sis ku syg...ni pown da settle...

So utk mggu ni tu jelah yg nk di tuliskn...hehe...alamak,tggal lg 11 hari...adesh...da x lama tuh...hu3...counting da day~ 31.12.2010~












2 comments: