Cute!


Tuesday, May 18, 2010

hey ladies....~

ehem2...ehehe...smalam,Mehru ajak jumpa...hari2 terakhir dier bergelar single kan,so...nk jumpa la smua member2...nk edar2 kan kad kawen dier...wah...pejam celik pejam celik,dah nak kawen kawan aku sorang tuh...dlu bukan main pemalu ag kat skolah kan...cam x caye lak...lpas ni Mehru xley dah la join geng single mingle club...ehehe...plan mula2 nk g lepak oldtown...tp memandang kan aku x bpe nk sihat hari tu,so aku ajak la diorg dinner umah aku...ala,masak simple2 jer (bukan aku yg masak pown)...eheheh....yg dtg smalam nadia,hajar,fana,farlina,mehru...tu jerla yg dtg...ajak ramai2 kan x terlayan lak aku...thanks lar kat mereka2 yg sudi dtg kat umah aku k...even pasni Mehru da jd isteri org,hope persahabatan kita smua xkkn pts sampai bila2... ni pic tunang dier dlu yg sempat aku curik kat fb dier...sgt la chantekk kawan aku yg sorang ni...btuah suami dier...ehehe...sorry yer Mehru,x sempat nk attend majlis ptunangan ko hari tue...insyaAllah kawen ni cmfirm dtg... (^_^)

1 comment: