Cute!


Thursday, January 20, 2011

Jum kita mula bdiet~

Ehem2...saya mahu kurus dan chantek! mcm agnes monica...hehhe...boleh? aku ni mcm lalang...kjap nk diet,kjap xnk...then aku ni mudah t'pengaruh...lg2 kalo makanan yg sedap2 depan mata...adoi la...skrg,aku dh tetap kn target tuk kurus sblm hari bahagia aku ...so,mulai hari ni,aku kena btl2 dh...xnk main2...yes! u can do it dear! ... 

 (ni gambar aku skrg dan kawan baik aku yg sama2 nk diet...gemuk kan kitaorg?tp comel...he3...perasan plak...kita tggu 2 bulan lagi...hehe..)

Skrg,dah ader kawan yg sama2 nk kurus..semangat skit kalo ader member...pmulaan ptama,makan apa shj kecuali NASI...yup...nk diet ni xleh la trus mendadak...kena mula slow2...then,dalam masa yg sama,aku amik LECITIN, produk dari SHAKLEE...masuk hari ni,baru 6 hari aku bdiet dgn LECITIN...stakat ni ok la...buang air lawas...memandang kn aku ni mmg susah nk buang air bosau...hahah...tq fana sbb pkenalkn aku dgn LECITIN...harga pown ok...berpatutan...


Step kedua,masuk bulan FEB ni aku nk g regstr kat gym...kat area bandar baru bangi gak...snng,dekat...then fana pown nk join skali....jum kita sama2 bdiet dear!...tetap kn matlamat...skrg berat aku 56kg...kita tgk mggu dpn plak...

Lg satu,kalo rasa nk cantik menarik tertarik mcm agnes monica,cuba la minum inner shine...kakak aku dlu masa dia nk kawen,dia minum inner shine...wajah bseri2 kowt....LECITIN plus INNER SHINE = Agnes Monica....hahahhahaha... (^_^) suker~









No comments:

Post a Comment