Cute!


Sunday, January 9, 2011

Pameran pengantin malaysia 2011





Brides 2 be smua, jangan lupa checkout event for year 2011 this coming january. Cuba tengok promo ni nampak kan ada "crystal blue" tu, pameran kali ini ada kelainan. Bermula tahun 2011 ni semua event akan diberi tema dan semua participant akan buat decoration mengikut tema tersebut dan tentunya akan memberikan impak yang lebih menarik kepada para pengunjung. 
Kepada sesiapa yg nk rancang tuk majlis perkahwinan,aku syor kn korang g pameran pengantin...kat ctu kita leh dpt best price...masa ni lah diorg wat promo gile2 murah...( xder la murah sgt,ikut bajet la)...heheh....
Kali ni kena ngan tema kawen aku nnt.... "crystal blue"...tema aku nnt aku nk wat gray + biru turqoise...heheh....cantek sgt2 gabungan kale tu bg aku...Pameran tuk kali ni bmula 7hb ~ 9hb january 2011 kat ampang point...kpd sape2 yg nk kawen tu,jum kita sama2 terjah ampang point...esok dh last day...

No comments:

Post a Comment