Cute!


Tuesday, January 4, 2011

Selamat Tahun Baru

Cpat nye masa blalu...skrg dh hari ke empat kita di tahun baru...Slamat tahun baru smua..Dan berakhir lah zaman aku single...hu3...lpas ni dah xley nakal2 lagi dah...kena jd sopan...ahaks~ 


Erm...mood masih tkejut lg nih...plan kitaorg nk kawen 11.11.11....tp masa pbincangan family aritu nk cpat kn tarikh...lgpun x elok tunang lama2...banyak dugaan org kata....so...nk xnk kena la pcepat kn...dan kena pilih tarikh cuti skolah...camner ni? bulan 6? cmfirm2 smua penuh...baik pelamin,make up,fotografi,catering dsb...


Xpela kita lupa kan pasal kawen tu dlu k...nk ctr skit di hari ptunangan aku..
majlis smua alhamdulillah bjalan dgn lancar...cuma...incik tunang...huh! janji kul 8...kul 9 baru sampai...kesian tetamu kena tggu lama...dh la malam new year...masing2 ader plan sndiri...xper la,kali ni di maafkn la keyh..he3


Tq pada smua kawan2 yg dtg...kawan2 smkj3,budak2 belia, n geng sengal teknik...hu3...setelah sekian lama x jmpa,mcm2 ctr yg keluar...luv u all...












Then lpas majlis smua selesai,kitaorg gerak ke hospital az-zahrah...coz shahmi xcident...patah kaki...nasib ko lah shahmi...asyik patah kaki jerk...aritu baru jerk xcident...hu3...so,tahun ni rasa paling bmakna coz sambut new year kat hospital ngan geng2 sengal teknik...hahah...(jgn marah erk korang)...dkt kul 2 pagi baru balik umah...


pic ni aku curik kat blog kawan baik aku Lin ...sorry yerk lin...coz aku xder pic malam tuh...heheh

kawan gila2 aku masa teknik dlu...






No comments:

Post a Comment