Cute!


Thursday, January 6, 2011

6 bulan dari sekarang...

Adoi...pening kpala kalo pk pasal kawen ni...mcm2 nk kena prepare....6 bulan...bunyi mcm lama...tp x lama dh bg aku...lg2 aku nk kawen musim cuti skolah...smua pakej full...benda yg first aku dh booking,FOTOGRAFI...aku booking sblm btunang ag...sbb pakej dia mmg slalu full...gambar dier cantik...x banyak sgt edit...aku ska...natural...ni page dier BATALION BUDAKAMERA ...ok...fotografi dh settle...

Plan seterusnya....nk cari MUA MAKE UP...ingat nk book ngan Nurul Shukor,official make up tuk Siti Nurhaliza...tp,dia full tarikh aku tue...pastu nk amik ngan kak Awin (make up tuk aida gadis melayu) ,tp still x available gak tarikh aku ni...adoi...nampak nya kena g pameran pengantin la Sabtu ni...g usha2 dlu...mane taw kot2 ader yg bkenan....

Yg lain2...tggu seterusnya nnt... (^_^)


No comments:

Post a Comment